Segíthetünk?


Használati leírások online elérhetősége:

Magyar nyelvű használati leírások, útmutatók


Postacímünk

Telemarketing International Kft. 9028 Győr, Fehérvári út 75.


Elérhetőségeink

Ügyfélszolgálat: [email protected]
Rendelésfelvétel: +36 96/998-191
Vevőszolgálat: +36 96/961-000


Gyakran ismételt kérdések

TÖRZSVÁSÁRLÓI KLUB
RENDELÉS
KUPONBEVÁLTÁS
FIZETÉS
SZÁLLÍTÁS ÉS VISSZAKÜLDÉS

Törzsvásárlói Klub

1. Milyen előnyökkel jár, ha csatlakozom a Törzsvásárló Klubhoz?
Törzsvásárlói Klub

A törzsvásárlói tagság számos előnnyel jár: jelenlegi akciónk keretein belül minden új regisztráció mellé 20.000 Ft összeértékű kuponcsomagot kap tőlünk ajándékba. Ezeket a kuponokat későbbi rendelései alkalmával mind felhasználhatja. Emellett bármit is rendel, díjtalan házhoz szállítást biztosítunk 1 éven át, minden rendelésre megnövelt, 30 napos pénzvisszafizetési garanciát is vállalunk! Különleges akciókkal kedveskedünk Önnek, legnépszerűbb termékeinket kedvezményes, törzsvásárlói áron vásárolhatja meg. Nem utolsó sorban pedig kiemelt ügyfélszolgálati ügyintézést biztosítunk minden kedves törzsvásárlói tagunknak!

2. Mennyibe kerül a törzsvásárlói tagság és meddig érvényes?
Törzsvásárlói Klub

A tagság 1 évre 9990 Ft-ba kerül. Ezért cserébe megkapja tőlünk személyes plasztikkártyáját, aminek segítségével online, telefonon vagy üzleteinkben kedvezményekre lesz jogosult. A kártya mellett 20.000 Ft értékű ajándékkuponjai is várják majd!

3. Megéri a törzsvásárlói tagság?
Törzsvásárlói Klub

Teljes mértékben. Tagsága alatt akár több tízezer Forintot is megspórolhat. A törzsvásárlói kedvezmények szinte minden népszerű termékünknél elérhetőek, a tagság mellé kapott kuponokkal pedig további árelőnyöket élvezhet. Minél többet vásárol kártyájával, annál többet spórol.

4. Hol használhatom a kártyát és a kuponokat?
Törzsvásárlói Klub

Valamennyi értékesítési pontunkon elfogadjuk kártyáját és kuponjait. Üzleteinkben éppúgy, mint telefonos rendelés esetén, vagy akár az interneten. Kollégáink készséggel segítenek Önnek a legnagyobb kedvezmények elérésében.

5. Hogyan tudok belépni a személyes fiókomba?
Törzsvásárlói Klub

Webáruházunk törzsvásárlói oldalán először az Ön által megadott adatokkal be kell lépnie fiókjába. 
(Ha még nem regisztrált személyes fiókot, elsőkörben az "Új ügyfélfiók létrehozása"-ra kell kattintania, megadni adatait, majd ezután egy megerősítő emailt kap, a megadott email címére. Ezt követően sikeresen be tud lépni a fent említett oldalon személyes fiókjába.)

Belépés után lehetősége van hozzárendelni törzsvásárlói kártyáját fiókjához. A fiók ikonra kattintva a Törzsvásárlói kártya pontot kell választania. 

A 8 jegyű kártyaszámára lesz szükség, majd email címére (amivel éppen be van lépve), így tudja összekapcsolni a kártyáját a webáruházzal. Néhány perc után pedig lmár áthatja is kedvezményeit! 

6. Első alkalommal rendelek, milyen kedvezmények várnak, ha a kártyát is megvásárolom?
Törzsvásárlói Klub

Amennyiben rendelése tartalmazza a törzsvásárlói kártyát, azonnal jogosult lesz a törzsvásárlói árakra és az ingyenes szállításra. Ezután a csomag átvételét követően még 365 napon keresztül élvezheti a kedvezményeket.

7. Hogyan tudok online tagságot vásárolni?
Törzsvásárlói Klub

Egyszerűen, akár ezen az oldalon kosarába tudja tenni a kártyát, és folytathatja a vásárlást. A kiválasztott termékek – amennyiben törzsvásárlói árral rendelkeznek – már kedvezményesen kerülnek a kosarába. Amennyiben előbb terméket helyez a kosárba, a rendelés véglegesítése előtt is van lehetősége megrendelni a kártyát. A kedvezmények ebben az esetben is jóváíródnak.

8. Közeledik az 1 éves tagságom vége, mit tehetek?
Törzsvásárlói Klub

Köszönjük eddigi bizalmát, örömünkre szolgál, hogy Klubtagunknak tudhatjuk Önt. Ezen az oldalon belépve személyes fiókjában látja, hogy hány nap van hátra, mielőtt kedvezményei véget érnek. Javasoljuk, hogy még a lejárat előtt gondoskodjon tagsága meghosszabbításáról. Erre egy külön „hosszabbítás”-gombot talál fiókjában. Használja ezt a funkciót, ne fusson ki az időből. A tagság hosszabbításával lejárati dátuma újabb 365 nappal kitolódik.

Rendelés

1. Mi a vásárlás folyamata?
Rendelés

Válassza ki a kívánt terméket, kattintson a „Megrendelem” gombra, ezzel bekerül a kosárba. A termék természetesen további böngészés ideje alatt is a kosárban marad, egészen a megrendelésig. A jobb felső sarokban található kosár ikonra kattintva láthatja a kosarában szereplő termékeket. Ha valamelyiket el szeretné távolítani, egész egyszerűen kattintson a „Kuka” ikonra. Amennyiben a megrendelni kívánt termék(ek) a kosárban van(nak), és leellenőrizte a tartalmát, a „Tovább a fizetéshez” gombbal továbbléphet. (Ha kuponkódot szeretne beváltani ezt a „Tovább a fizetéshez” gomb megnyomása előtt érvényesítheti. Írja be a kuponkódot a megfelelő helyre, és a „Kupon érvényesítése” gombbal aktiválhatja is kedvezményét. Az adatok megadása után az átvételi módot tudja kiválasztani, mely történhet házhoz, vagy PostaPontra. A rendelés véglegesítése és elküldése után elektronikus címére visszaigazolást küldünk Önnek a csomag részleteivel, végösszegével.

2. Módosíthatom, vagy visszavonhatom rendelésemet?
Rendelés

Ha már leadott és visszaigazolt rendelését módosítani vagy törölni szeretné, kérjük küldje el az erre vonatkozó kérést e-mailben ([email protected]), vagy keresse ügyfélszolgálatunkat telefonon a +36 96/961-000 számon.

3. A megvásárolni kívánt termék nincs raktáron. Mit tehetek?
Rendelés

Időnként nálunk is előfordulhat átmeneti készlethiány. Ilyenkor a termékadatlapon „raktáron” jelzés helyett a legközelebbi raktárba érkezés időpontját tüntetjük fel. Természetesen ezalatt is megrendelhető a termék, így biztosan nem fog lecsúszni az aktuális árakról. A raktárba érkezést követően 1-5 munkanapon belül számíthat megrendelésére.

4. Ha törzsvásárlóként szeretnék regisztrálni, hogyan tehetem meg?
Rendelés

A mediashop.hu/login-and-registration oldalon tudja megrendelni törzsvásárlói kártyáját.

5. Már törzsvásárló vagyok, hogyan tudom érvényesíteni a kedvezményeket?
Rendelés

A mediashop.hu/login-and-registration oldalon a törzsvásárlói kártyáján szereplő 8 jegyű számsort beírva tudja érvényesíteni a kedvezményeket.

6. Milyen garancia/jótállás érvényes a termékemre?
Rendelés

A jótállás időtartama eladási ártól függően változik:

  • 10 000-100 000 forintig: 1 év
  • 100 000-250 000 forintig: 2 év
  • 250 000 forint felett: 3 év. *

* részletek az ide vonatkozó jogszabályi rendelkezésben.

Kattintson ide a jótállási jegy letöltéséhez.

7. Egyéb kérdésem van a termékekről, kihez fordulhatok?
Rendelés

Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére az [email protected] email címem, vagy a +36 96/961-000-as telefonszámon

8. Hogyan hozhat létre fiókot?
Rendelés

A MediaShop fiók regisztrálása nálunk gyors és egyszerű. Csak kövesse az alábbi egyszerű lépéseket, és hamarosan készen is állhat a rendelésre!

1. Kattintson a fiók ikonra, amely a képernyő jobb felső sarkában található.

2. Kattintson az Új ügyfélfiók létrehozása mezőre. Ezután írja be az e-mail-címét és töltse ki a csillaggal * jelölt mezőket; legvégül pedig az „Ügyfélfiók létrehozása” gombra.

3. Miután befejezte a regisztrációt, kap egy visszaigazoló e-mailt. Javasoljuk, hogy gondosan ellenőrizze az e-mailben található adatokat, és bizonyosodjon meg róla, hogy helyesek!

A regisztráció megerősítéséhez kattintson az e-mailben található linkre. Miután a regisztrációját megerősítettük, be is jelentkezhet és kezdődhet a vásárlás!

9. Elfelejtette a jelszavát? Segítünk!
Rendelés

Adja meg azt az e-mail címet, amellyel felhasználói fiókját regisztrálta. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy elküldjünk Önnek egy linket a jelszó visszaállításhoz. Miután ez az e-mail megérkezett, kattintson a „Jelszó visszaállítása” mezőre. Ezt követően adjon meg egy új jelszót kétszer, ezt erősítse meg, és máris használhatja ismételten fiókját!

10. Vásárolhat vendégként is!
Rendelés

Webáruházunkban ügyfélfiók létrehozása nélkül, vendégként is lehetséges a vásárlás. Az ilyen típusú vásárlásoknál csak a rendelés továbbítása céljából legelengedhetetlenebb adatokat kérjük el. A vásárlás befejeztével lehetőség van az ügyfél-regisztrációra, de lehet továbbra is nem regisztrált vendégként folytatni. Ha szeretné kihasználni a vásárlói fiók előnyeit, lehetősége van ingyenesen létrehozni a megrendelés befejezése után.

KUPONBEVÁLTÁS

1. Hogy tudom felhasználni a kapott kuponomat?
Kuponbeváltás

A kosárban a megrendelés előtt egy kis mező áll rendelkezésére a kuponkód beírásához, és annak érvényesítéséhez. Egyszerre csak egy kupont tud felhasználni, mivel ezek a kedvezmények nem összevonhatóak.

FIZETÉS

1. Milyen fizetési lehetőségek közül választhatok?
Fizetés

Webáruházunkban jelenleg utánvétes fizetéssel rendelhet. A kiszállítás alkalmával készpénzben, vagy bankkártyával fizetheti ki csomagját a futárnál.

SZÁLLÍTÁS ÉS VISSZAKÜLDÉS

1. A termék raktáron van, mikor kapom meg a csomagot?
Szállítás

Ebben az esetben raktárunk már a megrendelést követően rögtön elkezdi a csomag összeállítását, és optimális esetben már a következő munkanapon átadja a futárszolgálatnak. Partnerünk, a Magyar Posta általában 2-3 munkanap alatt szállítja ki a terméket. Összefoglalva, megrendelése 1-5 munkanapon belül érkezik meg Önhöz. Amennyiben több tételből álló rendelést ad le, előfordulhat, hogy nem egy csomagban és nem egyszerre teljesül a rendelés, ezesetben mindig azt kell kifizetnie amely terméket megkapja.

2. Mennyibe kerül a szállítás?
Szállítás

20 000 Ft feletti megrendelés esetén 0 Ft! Az ingyenes szállítás értékhatárát el nem érő rendelésekre (tehát 19 999 Ft-ig) 2000 Ft szállítási díjat számítunk fel.

3. Postapontra kérem?
Szállítás

Ha körülményes a csomag otthoni átvétele, vagy nem szeretne a futárra várni, maximális kényelme érdekében válaszhatja a Magyar Posta országos lefedettségű PostaPont szolgáltatását is! Ezt a megrendelési folyamat „szállítási mód” mezőjénél állíthatja be. Ebben az esetben a csomag a kiválasztott PostaPont átvevőhelyen várja Önt, az átvételhez szükséges információkkal pedig partnerünk, a Magyar Posta látja el. (TIPP: vásárlóink nagyon kedvelik ezt a rugalmas szállítási módot!)  -  FIGYELEM! A PostaPontokra való rendelési lehetőség átmenetileg nem elérhető. Elnézést kérünk a kellemetlenségért!

4. Hol tudom nyomon követni a csomagom?
Szállítás

Miután a csomagot átadtuk a szállító partnerünknek, a csomagszám ismeretében a Magyar Posta weboldalán tudja nyomon követni megrendelését. Ez a funkció alábbi linken érhető el:
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

5. Hiányos a csomag, mi legyen?
Szállítás

Ebben az esetben kérjük, a lehető leghamarabb jelezze ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén a hiányos teljesítést. Erre az átvételt követően maximum 30 nap áll rendelkezésére, ezután sajnos nem áll módunkban az ügyintézés.

6. Vissza szeretném küldeni a terméket, ennek mi a menete?
Visszaküldés

Az átvételtől számított 14 napon belül (törzsvásárlói tagság esetén 30 napon belül) az alábbi címre tudja visszaküldeni vagy személyesen visszahozni (hétfőtől-péntekig 8:00-15:00 között): 9028 Győr, Fehérvári út 75. Telemarketing International Kft. (ha futárszolgálattal kerül visszaküldésre is ez az időintervallum érvényes)

A visszaküldéshez szükséges: hiánytalan csomagtartalom, a termék ne legyen használt, (amennyiben ajándékot is kapott a termékhez, úgy azt is kérjük visszaküldeni), a kitöltött Igénybejelentő lap (Elállási nyilatkozatminta), melyet a számla alján talál meg (egyéb lehetőség megjelölése, pénzvisszafizetés megjegyzéssel), ennek hiányában kézzel írott kísérő levél a rendelésben szereplő pontos szállítási és számlázási adatokkal.

Utánvétel és portó nélküli csomagfeladással érkező küldeményeket tudunk átvenni, ellenkező esetben az átvételt vissza kell utasítanunk, és a feladó saját költségére visszakapja a csomagját.

Pénzvisszafizetés: Bankszámlaszám birtokában a visszajáró összeget visszautaljuk. ( abban az esetben, ha a bankszámla tulajdonosa nem a számlán szereplő személy, kérjük ne feledkezzen meg a számla alján található hivatkozás szerinti 2 tanús Nyilatkozat megküldéséről). Bankszámlaszám hiányába az összeget postázzuk a számlázási címadatokra.

Keressen minket a közösségi oldalakon is, hogy elsőként értesüljön legújabb akcióinkról, kedvezményeinkről! A Facebook és Google+ közösségek használatával megoszthatja kedvenc termékeit barátaival, ismerőseivel, a YouTube-csatornánkon pedig az összes Tv-ben látott termék teljes bemutatófilmjét egy kattintással elérheti!

Az eladó székhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság elérhetősége

Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési, Fogyasztóvédelmi és Foglalkoztatási Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 9022 Győr, Türr István u.7.
Postacím: 9002 Győr Pf. 311.
Telefonszám: +36 96 795 951
E-mail: [email protected]

Az eladó székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetősége

A Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
E-mail cím: [email protected]
Fax: +36 96 520 218
Telefon: +36 96 520 217

A Telemarketing International Kft.-t a Békéltető Testület eljárásában együttműködési kötelezettség terheli.

Európai Online Vitarendezési Platform

Cím: 1016 Budapest, Krisztina körút 99.
Telefonszám: +36 1488 2033
E-mail cím: [email protected]
Honlap: http://ec.europa.eu/odr

Online vásárlás esetén ezen a platformon keresztül panaszt lehet tenni, mely panaszt független vitarendezési testület vizsgálja ki.

Domain regisztrátora

Mediacenter Kft.
Székhely cím: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6
Telefon: 06 76 575 023
Fax: 76 / 575-024
Adószám: 13922546-2-03

DNS szerver üzemeltető

Rackforest Kft.
Székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22, 3. em. 3008 a.
Adószám: 14671858-2-41
Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-74088/2014
Szervertermek címe:
XIII. kerület 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22., 3. em.
VIII. kerület 1087 Budapest, Asztalos Sándor u. 13.
X. kerület 1108 Budapest, Kozma u. 2.

Virtuális szerver üzemeltető

Magyar Telekom Nyrt.
Székhely: 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.
Levelezési cím: 1519 Budapest, Pf 434.
Telefon: +36-1-788-4060
Fax: +36-80-430-043
E-mail cím: [email protected]

Honlap üzemeltetés

Telemarketing International Kft.
Székhely: H-9028 Győr, Fehérvári út 75.
Adóazonosító: 13163602-2-08
Ügyfélszolgálat: [email protected]
Telefonszám: +36 96 961 000

Tárhelyszolgáltató

Telemarketing International Kft.
Székhely: H-9028 Győr, Fehérvári út 75.
Adóazonosító: 13163602-2-08
Ügyfélszolgálat: [email protected]
Telefonszám: +36 96 961 000

―  Az Ön biztonságáért  ―
✔ Elégedettségi garancia   ✔ Adatvédelem  ✔ Biztonságos SSL-kapcsolat
© Mediashop - Telemarketing International Kft.
Székhely: 9028 Győr, Fehérvári út 75. Adóazonosító: 13163602-2-08 Cégjegyzékszám: c.g. 0809011-731 Győri Törvényszék Cégbírósága